11. juuli 2008

Go, bus, go!

Täna peatus minu maja ees bussipeatuses sädelev liinibuss, millel tavapärase liininumbri asemel ilutses ees kiri "Go Bus. Presentatsioon." Sees istusid lipsustatud ja triigitud linnaisad või firmajuhid ja jõid plastmasstopsidest kokakoolat. Proovisin härradele kasulikuks osutuda ja presenteerida bussi sisenevat reisijat, aga paraku ei avanud buss uksi. Ma loodan, et linnaisad probleemi tähele panid ja antud mudeli kasuks ei otsusta.

Teistel teemadel. Eile õhtul (okei, öösel) pakuti mulle tõsimeeli vanuseks 19. Kui ma oleks naine, oleks ma väga rahul. Veel öeldi mulle, et ma olen alla võtnud ja kirjutan ägedaid reisikirju.
Ma pole küll varem selle peale mõelnud, aga komplimente saada on tegelt ju väga äge.


Ja nüüd on veel 2 tundi tööpäeva lõpuni, misjärel mul algab puhkus. Seljakott on juba pakitud ja lebab mu kontorilaua kõrval, pangaarvel on kah natuke midagi ja Eestimaa ootab.

Tasakesi tilgub kuskilt sellist tunnet, et kõik on kuidagi hirmus hästi.

3 kommentaari:

tomm ütles ...

kus sa lähed siis? astu mu poolt ka läbi?

Florian ütles ...

On hästi :)

tank ütles ...

kahjuks näed, ei jõudnud, tomm.