28. veebruar 2010

Avalikud teadaanded

Vahelduseks kaks täiesti igavat haldusliku iseloomuga teadaannet.

Leidus üks inimene, kes veel ei teadnud, et detsembrikuu Go Discover ajakirjas ilmus minu artikkel väikesest seiklusest Iraanis. Nüüd kuulutan igaks juhuks siis üle, et kõik teaks. Praegu poodi minna seda ajakirja nõudma on vist juba hilja. Nii et.. ma ei teagi... lihtsalt võtke teadmiseks.

Teine tähtis kuulutus puudutab Floriani ja mu telefoni. Nimelt peale paarinädalast lahusolekut sain ma oma telefoni jälle tagasi, sest leidus üks hea inimene, kes selle mulle Lõuna-Indiast kulleriga järele saatis. See hea inimene peab Alleppey's sellist külalistemaja: http://www.dazzledewresort.com/

Kui kellelgi Alleppey'sse asja, astuge läbi, tervitage minu poolt ja ööbige seal. Veits üle saja krooni öö eest sellises kohas pole palju.

Ja hakake saatma mulle nüüd sõnumeid. Massiivselt!

Kommentaare ei ole: