30. märts 2010

Niisama hängin siin



SSI OWD sai tehtud. Olen nüüd paberitega.
Töö käigus sai kohatud kalapoeg Nemot, ürgkala Ürjot, zooloogiaõpiku kaanekala Birgitit, vähionu Väinot, kilpkonnatädi Hertat ja palju muid kirevaid elukaid. Haitüdruk Klaarika kohta ei saa kindalt väita. Midagi väga kaugelt vist nägin, kolm mingit asja liikusid nagu. Mu veealune observatsioonivõime on loomulikult veel väga piiratud. Tundusid küll ülalt tumedad, alt heledad. Nagu üks haitüdruk olema peab. Proovisin lähemale ka ujuda, aga nad ei olnud kohtumisest huvitatud ja ma ei tahtnud instruktorist väga kaugele minna ka.
Teine grupp, kes meist paarisaja meetri kaugusel mulistas, ütles pärast küll, et nägid haisid. Nii et ma saan kindlalt väita ainult seda, et olen olnud paarisaja meetri kaugusel haitüdrukutest. Aga et oma silmaga näinud oleks, paraku öelda ei saa.
Midagi jääb järgmiseks reisiks kah alles.
Sukeldumisfotod on siin.

Kommentaare ei ole: