24. märts 2006

Hommikune divinatsioon

Täna hommikul vaatasin peeglisse.

"Peeglike peeglike seina peal, kas ma olen ilusaim mees ilma peal?"
"Oooo peremees... eee... ei ole."
"Peeglike peeglike seina peal, kas keegi napilt edestab mind?"
"Oooo peremees... no.. tegelikult mitte. Päris paljud edestavad. Ja mitte väga napilt."
"Peeglike peeglike seina peal, kas ma olen siis kõige targem mees ilma peal?"
"Oooo peremees... Kahjuks ka seda mitte."
"Peeglike peeglike seina peal, kui tark ma siis olen?"
"Oooo peremees, ütleme nii, et sul on ikka arenguruumi veel."
"Peeglike peeglike seina peal, kas ma olen siis vähemalt rikkaim mees ilma peal?"
"Oooo peremees, kamoon."
"Peeglike peeglike seina peal, ega vist tõesti ei ole. Kas ma üldse milleski olen kõige parem ilma peal?"
"Oooo peremees... tähendab... ma ei tea. Oota, ma küsin kuldkalakeselt."

[Helistab]

"Oooo peremees... kuldkalake ka ei teadnud. Aladini imelamp, soovide kaev ja isegi küüntest kübar ei teadnud."
"Peeglike peeglike seina peal, ma ei saa aru miks ma üldse sinu käest pärima tulin."
"Ma ka ei saa."
"Mõttetu mees."

Kommentaare ei ole: