7. märts 2008

Ruumid ja reaalsused

Kaubamaja reaalsusevorteks on nüüd paar päeva rikkis olnud ja inimesed on sunnitud sellest mööduma vasakult, lihtukse ehk aegruumitunneli kaudu. Aegruumitunnel on ta sellepärast, et kui reaalsusevorteks keerutab inimesed aegamööda tänavareaalsusest kaubandusunelmasse, siis lihtuks teeb seda jõhkralt ja löraki, just nagu aegruumitunnel mis viskab su ühe hetkega kümme tuhat valgusaastat edasi.
Ruumide ja nendes liikumise teemal veel. Jalutasin eile õhtul rahulikult oma google documentsi valdustes. Ühes spreadsheetis jäi mul pilk pidama rohelisel kastikesel, mida ma sinna ise teinud polnud. Suur oli minu üllatus, kui avastasin selle olevat kursori, mis kuulub surrale, minu sõbrale, keda ma polnud mitu kuud näinud. Mulle meenus tõesti, et olin dokumendi ka temale vaadatavaks teinud, ja meenus ka, et google on vahepeal (tegelikult vist juba päris ammu) teinud oma tekstiredaktori ja tabelarvutusprogrammi mitme kasutaja poolt korraga kasutatavaks. Põhimõtteliselt siis multiplayer word ja multiplayer excel. Ühtlasi on lisatud vestluse võimalus. Nii me siis seal juhuslikult kohtusime, ja vestlesime maast ja ilmast. Tabelarvutusprogrammis.

Kommentaare ei ole: