14. mai 2008

Indiana Jones

Hollywoodist saadeti minu poole teele meeldiv sünnipäevakingitus: 22. mail, see tähendab täpselt minu sünnipäeval, esilinastub Tartus piitsa ja kaabuga kauboiarheoloogi Indiana Jonesi uusim film. Et mul on arheoloogias veel mõned eksamid sooritada ja magistritöö kirjutada, kavatsen seda kindlasti vaadata. Õppematerjalina.
Ise mõtlen siin, et kui Indyle antaks professuur siin Tartu Ülikooli Ajaloo ja Arheoloogia instituudis, mis ained siis õppekavasse ilmuksid? Tõenäoliselt oleks seal kindlasti hulgas sellised ained nagu "Sissejuhatus kaunite naistega kurameerimisse", "Natside armeesüsteem ja sõjatehnika", "Lõuahaakide metodoloogia" ja "Muististe õhkimise praktikum".

6 kommentaari:

Põim ütles ...

Harrisoni puhul võiks olla ka:
"Mumifitseerimine - plastiline kirurgia edasijõudnutele"

tank ütles ...

jah. :)
ja midagi piitsaga seoses kah kindlasti. "Piits edasijõudnutele" vms.

Anonüümne ütles ...

Seda viimast võetaks ilmselt kõige rohkem, aga see-eest oleks tudengite pettumus ka kõige suurem...

tomm ütles ...

õnnitlused tänase esilinastuse ja järjekordse aasta lisandumise puhul ka sinu enese ajakontole!

arheloog, kes su tuhande aasta pärast välja kaevab, võib (küll võibolla enda teadmata) uhke olla oma leiu üle :D

tank ütles ...

oeh tomm. see vist on kõige ilusam asi mis mulle öeldud on :)

arstionu ütles ...

ma tuleks raudselt sinuga koos õppima neid aineid