5. märts 2010

Miss Fish 2010

Nagu öeldud, käisin kalu vaatamas. See leidis aset mingis tohutus akvaariumis/okeanaariumis ühe ostukeskuse all. Põhiatraktsiooniks oli seal klaasist tunnel, mis kulges mööda basseini põhja ja mis sisuliselt võimaldas näha väga paljusid mereelukaid, kelle nägemiseks harilikult peaks läbi tegema ebamugava sukeldumiskursuse ja maksma palju raha. Tänu Aquaria KLCC nimelisele asutusele sai hakkama vaid paari tunniga, pidi maksma vaid sadakond krooni ja peale vee-elustiku visuaalset vaatlust ei pidanud isegi juukseid ära kuivatama vaid võis kohe siirduda tagasi ostukeskusesse viimaseid moebrände ostlema.
Basseinis ujusid ringi haid ja raid ja igasugused muud kalad ja paar kilpkonna. Mõnes kohas kasvasid põrandal aeglaselt oma sõrmi liigutavad puhmad, kelle/mille (?) kohta isegi ei oskaks kosta kas see on taim või loom. Aeg-ajalt ujus ringi ka akvalangiga personal, kes toitis kalu ja lehvitas läbi klaasi külastajatele.

Oli tore päev.

See selleks, aeg on välja kuulutada järgmine iludusvõistlus. Sel korral on kanditaatideks Aquaria KLCC elanikud, kes minu kaamerasilma ette jäid, ja žüriiks oled SINA! Jah, sina, hea lugeja! Vaata pilte ja tee oma valik paremal küsitluse menüüst. (Kõik teie kes te seda Facebookist loete, küsitlusel osalemiseks peate nüüd tulema mu bloogi, vajutades postituse allservas "View original post").

Oma valiku langetamiseks on aega kolm päeva, pühapäeva õhtul küsitlus sulgub ja järgmisel korral peale seda, kui ma internetti satun, toimub võitja autasutamine.

Ja nüüd, hetk mida kõik olete ammu oodanud. Mu daamid ja härrad, siit ta tuleb! Aquaria KLCC trikoovoor:

IMG_1480
Raipoiss Raivo

IMG_1484
Haitüdruk Klaarika

IMG_1491
Kalapoeg Nemo

IMG_1506
Särjetädi Sirje

IMG_1515
Ürgkala Ürjo

Pidage siis meeles, et hinnata tuleb lisaks välimusele ka liigutuste graatsiat, vestlemisoskust ja üldteadmisi.

8 kommentaari:

Sprot ütles ...

Särjetädi Sirje

irve ütles ...

Särjetädi foto on kindlasti parim, kuid kahjuks on pildile jäänud ka Rai, kes on loomulikult kõige põnevam kala: sellises kehas elades peab ka isiksus olema ülimalt huvitav.

Mõistmaks minu valikut ka väike lühivideo:
Kuroshio Sea

Triin ütles ...

Sirje on vaieldamatult k6ige 2gedama miimikaga:D

Zeen-meister ütles ...

Sirje on äga küll, jah, aga Klaarika saab minu hääle.. See on ikka nii stiilipuhas "kuri ja õel kiskja" et anna olla :)

Tanel ütles ...

kas turvamehed korjasid enne klaasinoad ja teemantsõrmused ära?

altroff ütles ...

Millega sa seal õigupoolest tegeled, Tank?

Millegi sellisega?
http://www.youtube.com/watch?v=9y_46cZo-HE

Aga tegelikult - väga normaalne.

Ausalt öeldes on mul tunne, et Miss Fish organiseerimine on oluliselt rohkem /sane/, kui minu eilne "Õigusliku otsustuse ja tõlgendamise teooria" loeng, kus õppejõud teatas, et kui me 10-15 aastat mõtlemist harjutame, võime saada samasuguseks nagu tema. ?!?. Ma tahtsin küsida, et - te peate silmas totaalselt /insane/? - aga loobusin ja lahkusin.

Mulle meeldib Klaarika.

TH ütles ...

kas see Sirje Särg mitte oopis Pilar de Piranja pole ?

tank ütles ...

Kristjan, jah, vahest tuleb see palavusest, aga on tunne, et mu pea ei tööta enam päris nii, nagu ta varem töötas :)

Härjakas - pildi järgi võib tõesti olla tegu kohutava verejanulise piraajatädiga. Ta oma suud ei avanud niiet hambaid ma ei näinud. Ja läbi klaasi ei õnnestunud meil ka eriti vestelda. Seega kindlat vastust ei tea.